/ שירות ואחריות
073-7962797, 03-9215173
Skype Me™!

D-Link מבטיחה היעדר ליקויים העלולים לנבוע מפס ייצור ומבטיח תיפקוד הולם של הציוד ומתחייבת לשאת באחריות כמצויין בתעודת האחריות של המוצרים בכפוף לחוק הישראלי.

תקופת האחריות מחושבת מרגע רכישת מכשיר מנציג רשמי בישראל , והיא כדלקמן:

• עבור כל ההתקנים, ספקי כוח ומאווררי הקירור – שנתיים
• עבור Boot ROM, מפצלים, מסננים, כבלים ואביזרים נוספים - 90 ימים

האחריות נקבעת על פי המועד למכירה, ומחושבת על פי יום הייצור (אשר נקבע על ידי 6 (שנה) ו -7 (חודש) נתוני מספר סידורי)

במהלך תקופת האחריות, היצרן מתחייב לטפל בציוד לקוי ללא תשלום על ידי תיקון או החלפה בתנאי שהפגם נוצר באשמת היצרן. ניתן להחליף את המוצר הפגום במוצר שהוא חדש או משופץ אך בכל מקרה היצרן מבטיח כי מאפייני המוצר שהוחלף לא יפלו מזה שהוחלף.

יישום התיקון במסגרת אחריות היצרן לציוד יעלה את משך זמן האחריות לתקופה של כ- 30 ימים נוספים מיום השלמת התיקונים.

היצרן אינו אחראי על תאימות של תוכנות עם כל חומרה או תוכנה המסופקת על ידי יצרנים אחרים, אלא אם צוין אחרת על התיעוד הנלווה.
בשום פנים ואופן אין יצרן אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף לרבות איבוד נתונים, אובדן רווחים ובמקרים נוספים הנובעים מנזק ממושך בשל התקנה לא נכונה, אחזקה, תפעול או נזקים הקשורים לביצועים או לאי יכולת זמנית של ציוד לתפקד.

היצרן אינו אחראי במקרה בו נעשתה הבדיקה ו / או ניתוח נתנונים שחשף כי אין כל פגם במוצר או שהוא נגרם כתוצאה מהפרה של הכללי התקנה ותפעול וכן מכל מנזק הנגרם מנסיונות לגרום למכשיר לפעול ולבצע פונקציות המנוגדות להוראות היצרן.

האחריות אינה כוללת ניקוי חיצוני ופנימי של המכשיר ע"ח היצרן.

היצרן אינו אחראי על פגמים וליקויים של הציוד שנובעים כתוצאה מ:

• אי ציות להוראות של הובלה ותנאי אחסון
• אי ציות לדרישות טכניות עבור פריסה ותפעול
• שימוש בלתי ראוי ונכון בציוד, שימוש בציוד למטרות שאינן תואמות את הוראות היצרן
• תפעול הציוד בכל צורה שאינה תואמת את הוראות היצרן
• פגיעה במכניקה
• תקלות הנובעות כתוצאה מכוח עליון (כגון שריפה, הצפה, רעידת אדמה, וכו')

האחריות אינה מכסה:

• זיוף סחורות שנרכשו תחת שם המותג ליצרן
• פגמים הנובעים מהשפעה סביבתית (גשם, שלג, ברד, ברק, וכו ')
• כוח עליון (שריפה, שיטפון, רעידת אדמה, וכו') או השפעה של גורמים חיצוניים אקראיים (כמו שינויים במתח רשת החשמל וכו')
• הפרה של כללי תפעול, אחסון, תחזוקה או התקנה פסולה;
או תקלות שנגרמו על ידי שינוי או תיקון של ציוד על ידי אנשים לא מורשים על ידי היצרן
• נזק הנגרם על ידי נפילת אובייקטים זרים לתוך הציוד, חומרים שנשפכו, נוזלים, חרקים, וכו'
• ציוד שנפגע שנגרמו לו פגמים חיצוניים (נזק מכני ברור, סדקים, פגמים בחלק חיצוני של הציוד, פגיעה בחלקים פנימיים של המכשיר, אנטנה שבורה ופגמים הנובעים מהתחממות יתר של החלקים של הפלטות